Värit pinkki (855), vihreä (833) ja keltainen (826). Puikot 3,5mm.
Oikein pirteätä kevään odotusta! 💛🌷💛
Tässä valmistuivat juuri Syyspäivä-polvisukat Novitan 7 veljestä raidasta. Ohje on napattu uudesta sukkalehdestä 2015.
Lankoina näissä on käytetty kanerva-vihreä-sinappia ( 811 ) ja vihreä-punainen-petroolia ( 809 ) vuorotellen 2 kerroksella.
Puikkoina 3,5 Carbonzit ja langanmenekki n. 177g. Valmiin parin koko n. 39.
Nämä nostalgiset villasukat on pyynnöstä tehty 5 ja 3 vuotiaille tytöille. Käyttäjilleen erittäin mieleiset!
Villasukkaset Dropsin Big Fabelista.
Puikot 5 ja yhteensä 40 s.
Näissä koko noin 36.
Äitimuorille jalkoja lämmittämään ❤
Ensimmäiset lapaset (hurraa!) sitten ala-asteen.
Seiska veikasta ja kiilapeukalolla, toivottavasti on edes sinnepäin!
32s 3,5 puikoilla lapselle Novitan peruslapasen ohjeella.
Vihdoinkin sain aikaiseksi tehdä körttisukat. Lankana 7 veljestä, joku ikivanha kerä tummanruskeaa ja luonnonvalkoista.
Kudottu 3,5 puikoilla 48 silmukkaa.
Tässä linkki Novitan ohjekaavioon:
http://www.novita.fi/public/users/11831/187877_image_1.jpg
Mikähän olisi seuraava väriyhdistelmä? Hmmm...
Pitkästä aikaa yksi pari valmis <3
Lankana Novita Puro Batik, puikot 3,5 ja silmukoita 48. Yksi kerä riitti hyvin ja vielä jäi jämät jäljelle.
Broken seed-sukat nallesta. Toinen luonnonvalkoinen ja toinen nalle taika kirjava lila.
Nämä lähti lahjaksi ♥
Nopeasti tehdyt (5 puikoilla) raitasukat lankana Novitan isoveli. Silmukoita yhteensä 40. Koko n. 39.
Neon pinkkiä ja mustaa tasaraidalla, jemmassa odottaa vielä se neon keltainenkin!
Piti tehdä toisetkin junasukat kun alkuun pääsi, nämä jää 1-vuotiaalle prinsessalle. Aluksi tein vahingossa liian pienet, mutta sitten laitoin teräosaan 5x5 raidat, niin tuli juuri talveksi sopivat :)
Lankana Novitan nalle kukkaketo krassi. Kolmosen puikoilla 12x4 silmukkaa. Menekki 45 g.