Pitkästä aikaa yksi pari valmis <3
Lankana Novita Puro Batik, puikot 3,5 ja silmukoita 48. Yksi kerä riitti hyvin ja vielä jäi jämät jäljelle.
Pitkästä aikaa yksi pari valmis <3
Lankana Novita Puro Batik, puikot 3,5 ja silmukoita 48. Yksi kerä riitti hyvin ja vielä jäi jämät jäljelle.
Broken seed-sukat nallesta. Toinen luonnonvalkoinen ja toinen nalle taika kirjava lila.
Nämä lähti lahjaksi ♥
Nopeasti tehdyt (5 puikoilla) raitasukat lankana Novitan isoveli. Silmukoita yhteensä 40. Koko n. 39.
Neon pinkkiä ja mustaa tasaraidalla, jemmassa odottaa vielä se neon keltainenkin!
Piti tehdä toisetkin junasukat kun alkuun pääsi, nämä jää 1-vuotiaalle prinsessalle. Aluksi tein vahingossa liian pienet, mutta sitten laitoin teräosaan 5x5 raidat, niin tuli juuri talveksi sopivat :)
Lankana Novitan nalle kukkaketo krassi. Kolmosen puikoilla 12x4 silmukkaa. Menekki 45 g.
Juuri valmistuneet junasukat vajaa viikko sitten syntyneelle pienelle prinssille. <3
Puikot 3, silmukoita yhteensä 40. Lankana Novitan nallen sinikello.
Huh! Vihdoinkin valmiit...
Tikutettu Novitan Polku-langasta, väri Porkkana (muistaakseni...) Nämä tulevat yli polven, nyt vaan tarvitaan hame joka sopii näiden kanssa.
Puikot 3 ja langan menekki 125g.
Ohje on syksyn 2011, Novitan sivuilta löytyy.
Piirakkasukat 7 veikasta omaan käyttöön :)
Lanka hankittu FB ryhmästä, Heidi Karvisen itse värjäämää lankaa. Näistä tuli niin hienot. Pari värjättyä vyyhtiä odottaa vielä puikoille pääsyä. <3
Ohje Novitan sukkalehdestä.