Vinosalmiakkia omaan jalkaan.
24.2.2015
23.2.2015
Ensimmäiset lapaset
Ensimmäiset lapaset (hurraa!) sitten ala-asteen.
Seiska veikasta ja kiilapeukalolla, toivottavasti on edes sinnepäin!
32s 3,5 puikoilla lapselle Novitan peruslapasen ohjeella.
15.2.2015
10.2.2015
6.2.2015
Körttisukat!
Vihdoinkin sain aikaiseksi tehdä körttisukat. Lankana 7 veljestä, joku ikivanha kerä tummanruskeaa ja luonnonvalkoista.
Kudottu 3,5 puikoilla 48 silmukkaa.
Tässä linkki Novitan ohjekaavioon:
http://www.novita.fi/public/users/11831/187877_image_1.jpg
Mikähän olisi seuraava väriyhdistelmä? Hmmm...
2.2.2015
Seeprasukat
Seeprasukat 7 veljestä viidakkolangasta.
Puikot 3,5. 48 silmukkaa.
Koko n 39 ja jää kyllä omaan jalkaan.
Puikot 3,5. 48 silmukkaa.
Koko n 39 ja jää kyllä omaan jalkaan.
Jostain syystä mietin keltaisia tehosteita näiden kanssa, mutta se jäi sitten tekemättä...
20.9.2014
1.8.2014
Kesäsukat Puro Batikista
Pitkästä aikaa yksi pari valmis <3
Lankana Novita Puro Batik, puikot 3,5 ja silmukoita 48. Yksi kerä riitti hyvin ja vielä jäi jämät jäljelle.
14.4.2014
Tauon jälkeen...
En ole hetkeen kutonut ollenkaan. Palasin vuodenvaihteessa töihin äitiysvapaiden jälkeen ja kutomiset jäi kokonaan. Ei vaan saanut aikaiseksi. Nyt ajattelin näillä taas ruveta testaamaan josko hukassa ollut inspiraatio löytyisi jälleen jostakin.
Harry Potterin voimalla nää on jo hyvällä mallilla (tulee televisiosta parhaillaan).
:) iloista kevään jatkoa kaikille ja toivottavasti pääsen taas vauhtiin.
Tässä valmiina:
3.12.2013
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
