30.12.2016
Taimitarhan Joulukalenteri 2016
Elämäni toiset kirjoneulesukat valmistuivat tapaninpäivänä, en siis ollut pahasti myöhässä. Ideahan tässä oli se, että joka päivä ennen joulua avautuu uusi luukku ja jouluksi on valmista. Molempia sukkia tein samaan aikaan.
Lankana Novitan 7 veljestä ja Polaris. Pituutta varteen piti lisätä yhden kuvion verran ja muutamat lisäkuviot tuli myös terään. Käytössä oli 4:n puikot, koska käsiala on niin tiukka.
Seuraavaa projektia odotellessa, joka löytyy jo Facebookista: Ystävänpäiväsukat 2017.
18.10.2015
Syyspäivä!
Tässä valmistuivat juuri Syyspäivä-polvisukat Novitan 7 veljestä raidasta. Ohje on napattu uudesta sukkalehdestä 2015.
Lankoina näissä on käytetty kanerva-vihreä-sinappia ( 811 ) ja vihreä-punainen-petroolia ( 809 ) vuorotellen 2 kerroksella.
Puikkoina 3,5 Carbonzit ja langanmenekki n. 177g. Valmiin parin koko n. 39.
5.7.2015
Nostalgiaa!
Nämä nostalgiset villasukat on pyynnöstä tehty 5 ja 3 vuotiaille tytöille. Käyttäjilleen erittäin mieleiset!
18.6.2015
3.5.2015
Dropsin Big Fabel sukkaset
Villasukkaset Dropsin Big Fabelista.
Puikot 5 ja yhteensä 40 s.
Näissä koko noin 36.
Äitimuorille jalkoja lämmittämään ❤
2.3.2015
24.2.2015
23.2.2015
Ensimmäiset lapaset
Ensimmäiset lapaset (hurraa!) sitten ala-asteen.
Seiska veikasta ja kiilapeukalolla, toivottavasti on edes sinnepäin!
32s 3,5 puikoilla lapselle Novitan peruslapasen ohjeella.
15.2.2015
10.2.2015
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
